Pomóc zrozumieć DESIGN. To misja MOOD CONCEPT, którego organizatorem jest Grupa MTP, lider polskiego rynku wystawienniczego. Wydarzenie w nowoczesny sposób pokazuje, jak wielopłaszczyznowym i istotnym dla naszej przyszłości zjawiskiem jest wzornictwo przemysłowe. Służą temu eksperckie wykłady i dyskusje, ale również interaktywne warsztaty i wystawy oraz prezentacje i ekspozycje marek partnerskich. W tym roku w programie mnóstwo nowości, w tym premiera cyklu „Design around the world” – instalacji na niespotykaną dotąd w Polsce skalę, której szczegóły Organizatorzy zdradzą już wkrótce.
Biura i hotele potrzebują dobrego wzornictwa
Obok promocji międzynarodowej klasy wzornictwa w segmencie HOME pojawią się także ekspozycje poświęcone przestrzeniom biurowym i hotelowym – OFFICE oraz HOTEL. Nowością będą także trzy strefy przedstawiające rozwiązania dla wszystkich z powyższych segmentów. Pierwsza z nich to część SMART, dotycząca rozwiązań z zakresu automatyki budynków.
Druga to strefa GREEN, w której pojawią się inspiracje związane z roślinnością. Trzecia zaś to obszar ART, pełen interdyscyplinarnych wystaw poświęconych sztuce w obiektach prywatnych i komercyjnych. Podczas MOOD CONCEPT funkcjonować będą dwie sceny tematyczne, na których odbywać się będą prelekcje, dyskusje oraz szkolenia, poświęcone trendom kształtującym przyszłość świata designu, takim jak: ageing society, I designer, circular economy, life after plastic, sharing economy czy zero waste.
100% jakości
– Dążymy do tego, aby wydarzenie, jakim jest MOOD CONCEPT prezentowało stuprocentowo oryginalny design oraz było miejscem polskiej dyskusji o kondycji światowego wzornictwa, rodzajem platformy służącej wymianie wiedzy na temat aktualnych trendów oraz wyzwań, z jakimi mierzą się projektanci, producenci i użytkownicy. Stąd decyzja o zaproszeniu do udziału w wydarzeniu szerokiego grona ekspertów oraz gości specjalnych, którzy tą wiedzą będą się mogli się z uczestnikami podzielić. Poszerzamy ekspozycję o kolejne strefy tematyczne, aby pokazać, że wyzwania związane z designem dotyczą nie tylko wnętrz prywatnych, ale także obiektów komercyjnych. Ważne jest nie tylko by dobrze mieszkać, ale także pracować oraz wypoczywać w funkcjonalnych i przemyślanych przestrzeniach – mówi Kinga Dobrowolska-Baczkun, dyrektor projektu MOOD CONCEPT.
Więcej szczegółowych informacji już na wkrótce na stronie www.moodconcept.pl.