Pasjonatom branży płytek ceramicznych i wyposażenia łazienek marki Cersaie nie trzeba przedstawiać. Co roku do Bolonii z całego świata zjeżdżają przedstawiciele firm tego segmentu wyposażenia, a także architekci, projektanci, wykonawcy, przedstawiciele handlu detalicznego. Wszystko po to, by zapoznać się z najnowszymi osiągnięciami w branży. Bieżąca edycja Cersaie chce jednak podkreślić także swoje nowe funkcje i oczekiwania.
Targi otwarte na różnorodność
Nowa koncepcja wystawy otrzymała nazwę OPEN CERSAIE. Ma skupić się na różnorodności i dotrzeć do nowych odbiorców docelowych. Zgodnie z tym pomysłem stworzono piktogram i nowe logo, aby zapewnić Cersaie bardziej kompleksową i instytucjonalną architekturę marki, zdolną sprostać wyzwaniom coraz bardziej konkurencyjnego świata. Ta sama otwarta wizja znajduje się w strategii wizerunkowej i planie medialnym wydarzenia, które mają na celu stworzenie z Cersaie kluczowego wydarzenia targowego także z perspektywy innowatorów. Dla organizatorów wystawy ważne jest także dotarcie do nowych odbiorców poprzez zwiększenie inwestycji w sektorze cyfrowym. Zmieniona została także strona internetowa www.cersaie.it.
Przestrzeń relacji i rozmowy
W rezultacie Cersaie przekształca się z „wystawy” w przestrzeń „relacyjną”. Światy offline i online łączą się ze sobą, a „komunikacja” staje się „rozmową”. Nowa dynamika relacyjna może być rozwijana przed, w trakcie i po pokazie, a następnie kontynuowana przez cały rok, aby utrzymać stale wysoki poziom zainteresowania i uwagi. Media społecznościowe także odgrywają istotną, nową rolę w strategii komunikacyjnej marki Cersaie.
Znana z przyjaznego i otwartego ducha Bolonia jest idealnym miejscem do rozwijania tej otwartej wizji. Szczególnie podczas Tygodnia Designu w Bolonii, w czasie którego odbywają się targi. Cersaie patrzy w przyszłość i jest gotowe przyjąć zmiany, które uwidocznią się podczas tegorocznego pokazu. Targi odbędą się w dniach 23-27 września 2019.
Nowy logotyp tegorocznych targów
fot. Cersaie