Spot reklamowy „Łazienki polecane przez życie” opiera się na statystykach obrazujących, ile czasu spędzamy w łazience. Pokazują one, że spędzamy w niej aż trzy lata naszego życia – z czego 6 miesięcy pod prysznicem, 3 miesiące w toalecie, a ponad 4 miesiące na goleniu. Dlatego Cersanit w kampanii podkreśla, jak niezwykle ważne jest, by jej wnętrze było idealnie dopasowane do indywidualnych potrzeb.
Cersanit proponuje konsumentom kompletne rozwiązania, dzięki którym każdy będzie mógł stworzyć łazienkę w swoim stylu od A do Z – przekonuje kampania.
Tak wygląda spot zrealizowany na potrzeby kampanii
W ramach promocji zaplanowano kampanią digitalową, opartą na kanałach online w tym social media. Za przygotowanie kreacji spotu odpowiada Brasil Warsaw, a kampanią digital i zakupem mediów zajęła się agencja Cube Group oraz Cersanit.
Kampania wizerunkowa potrwa od 16 kwietnia do 15 czerwca.