OD REDAKCJI
W tym numerze magazynu ŁAZIENKA.PRO pokazujemy Wam jak zaprezentowała się branża. Czy były to targi udane? Z biznesowego punktu widzenia – na pewno. Ciekawe nowości, które znajdą klientów i pomogą odświeżyć łazienkową przestrzeń pokazało wielu producentów. Z rozmów z przedstawicielami firm wynika, że słupki w księgowości się zgadzają (podpisanych umów, etc.) – także nie ma na co narzekać.
Czy nowości, które zobaczyliśmy na ISH 2019 zrewolucjonizują branżę? Śmiem wątpić. Wiele rzeczy z nowości mi się podobało, ale żadna nie zachwyciła, żadna nie pokazywała nowej drogi rozwoju. Innowacji na miarę misek bezkołnierzowych czy toalet myjących zabrakło. Za to na pewno wzrasta świadomość ekologiczna producentów i nie ogranicza się ona tylko do proponowania kolejnych form oszczędzania wody. Wszystko wskazuje, że kolejne lata będą pogłębianiem tej refleksji i możemy oczekiwać ciekawych produktów i naprawdę mądrych rozwiązań. Nareszcie. Oby. Liczę na to i wypatruję z uwagą.
Zapraszamy w podróż po ISH 2019. (I nie tylko).
– Arkadiusz Kaczanowski, koordynator Łazienka.PRO
SPIS TREŚCI
TEMAT NUMERU
- ISH 2019 były bardziej międzynarodowe – fotorelacja i podsumowanie targów
- Nowości i bestsellery Besco
- Geberit zapewnia komfort w całej łazience
- Delabie stawia na design w łazienkach publicznych
- Sprawdzamy polskie stoiska na ISH 2019 – relacjonuje Arkadiusz Kaczanowski
- TOP 10 ISH 2019 – najlepsze stoiska wskazuje Urszula Kałużna z Exspace.pl
BIZNES
- Smart-łazienki w natarciu
- Produkty polecane przez Redakcję
- Są pieniądze na rozwój – gdzie szukać środków z UE?
- Grupa Ferro startuje ze strategią F1
- Geberit rozwija produkcję
- Czy twój marketing wspiera sprzedaż? Sprawdź to!
WYDARZENIA
- Trans-formacje na Arena Design 2019
- Wydarzenia w branży