Coverings – The Global Tiles and Stone Experience w Orlando na Florydzie są to czterodniowe doświadczenie związane z najnowszymi trendami. Inspiruje, edukuje, umożliwia networking branży płytek ceramicznych i kamienia naturalnego z całego świata.
Na targach wystawia się ok. 1100 firm, a odwiedza je rocznie ponad 26 tysięcy zwiedzających – profesjonalistów oraz inwestorów. Targi oferują ponad 50 wydarzeń edukacyjnych – paneli, spotkań z ekspertami, prezentacji nowości produktowych.
– Udział w międzynarodowych imprezach targowych to jeden z priorytetów naszej firmy w najbliższych latach. Zdajemy sobie sprawę, że aby śledzić najnowsze trendy musimy znaleźć się w ich centrum, a światowe imprezy targowe dają taką możliwość. Wiemy jednak także, że dzięki produktom z otwartej przez nas w 2016 r. najnowocześniejszej fabryce w Europie Środkowo-Wschodniej, a zwłaszcza linii Continua+ nie ustępujemy jakością zagranicznej konkurencji. Wręcz często ją przewyższamy. Bogaty asortyment naszych płytek, niepowtarzalne wzornictwo i współpraca z wybitnymi artystami spowodują, że oferta Grupy Tubądzin dla konsumentów z Ameryki Północnej będzie bardzo atrakcyjna – mówi Amadeusz Kowalski, Wiceprezes Grupy Tubądzin.
Na stoisku Grupy Tubądzin znaleźć będzie można m.in. kolekcje: Cielo e Terra Doroty Koziara, najnowsze kreacje Macieja Zienia (Grey Pulpis, Specchio Carrara, Amber Vein i Black Pulpis) oraz kolekcje marki Tubądzin (House of Tones) oraz MONOLITH (Persian Tale).
A po targach…
13 kwietnia, po zakończeniu targów, przedstawiciele Grupy Tubądzin wezmą udział w unikatowym biegu. Jego organizatorzy – oprócz zapewnienia uczestnikom niezapomnianej rozrywki – wspierają organizacje G.Club USA. Promują aktywność fizyczną, zaangażowanie młodzieży w gimnastykę artystyczna i akrobatykę oraz edukację prozdrowotną. The Great Inflatable Race to wyścig przez ogromne, dmuchane przeszkody i pierwsza tego typu impreza na świecie. Powstała w 2012 r. (więcej: www.thegreatinflatablerace.com)
Grupa Tubądzin od lat wspiera działania sportowe i edukacyjne lokalnej społeczności (klub siatkarski Volley MOSiR Sieradz, oraz piłkarski KS „Warta” Sieradz). Dlatego udział w tym wydarzeniu traktuje jaką swoją cegiełkę w podobnych działaniach zagranicznych partnerów. A także sportową atrakcję po intensywnym czasie nawiązywania kontaktów handlowych i biznesowych podczas targów Coverings 2019.