Tradycyjnie już po targach portal organizuje StandOUT. – plebiscyt na polskie stoiska, które poprawiają standardy architektury i wzornictwa w branży wystawienniczej. Celem StandOUT. jest promocja polskich firm, których prezentacje marek i produktów wyróżniają się na największych imprezach wystawienniczych w Europie i na świecie.
15 marca 2019 we Frankfurcie nad Menem zakończyły się ISH, największe na świecie spotkanie branży instalacyjnej. Wśród 2 532 wystawców ISH 2019 zaprezentowało się 96 firm z Polski.
Nominowani
W ramach sześćdziesiątej dziewiątej edycji StandOUT. architekci współpracujący z portalem Exspace nominowali 67 polskich wystawców ISH 2019. Każdemu stoisku można przydzielić punkty [1-5], gdzie [5] jest najwyższą notą. Głosowanie kończy się 17 marca 2019 roku. Laureatów poznamy 18 kwietnia br.
Laureaci StandOUT. to faworyci publiczności głosującej za pośrednictwem internetu oraz zwycięzcy prestiżowych Wyróżnień Honorowych nominowani przez Kapitułę Plebiscytu – otrzymają Dyplomy oraz Pakiety Promocyjne o łącznej wartości 7500,00 PLN sponsorowane przez portal Exspace.pl
Partnerem StandOUT. ISH 2018 są Targi Frankfurt, Przedstawicielstwo w Polsce Piotr Łukaszewicz, Warszawa. StandOUT. realizowany jest przez portal Exspace.pl od roku 2012. Fakt, że konkurs odbywa się wirtualnie sprawia, że grono głosujących jest bardzo zróżnicowane branżowo i daleko wykracza poza temat danej wystawy. W dotychczasowych sześćdziesięciu siedmiu edycjach StandOUT. oddano ponad 152 000 głosów.
Zobacz Regulamin Konkursu.
fotografie © Exspace, materiały prasowe wystawców
2 komentarze
Zachwyciły! I zaskoczyły wieloma aspektami aktualnie obowiązujących trendów. Pierwszy: mniej znaczy więcej. Kilka polskich firm do Frankfurtu przywiozło „powietrze” 🙂 Wizerunkowe stoiska marek z minimalną ilością produktów. Tak! To wielka odwaga. Gratulacje New Trendy, HeatQ Technology, Radaway. Kolejny trend to nawiązanie do aktualnie modnych wzorów i kolorów: wzory roślinne i zwierzęce oraz żywe kolory. Brawo Sanplast i HOESCH. Jest jeszcze kilkanaście ciekawych prezentacji polskich marek na ISH 2019, ale o tym w kolejnych komentarzach 🙂
Na pewno jest czemu się przyglądać – ja akurat nie w pełni jestem za tym jak się pokazały nasze marki (przynajmniej niektóre), niemniej doceniam świadomość możliwości i praktyczne podejście.
Comments are closed.