Pierwsza edycja Akademii Paradyż pod hasłem przewodnim „Sklep przyszłości” odbyła się w formule jednodniowej konferencji. Obejmowała ona rozmowy oraz prelekcje skierowane do partnerów biznesowych firmy. Dobór tematyki i prelegentów poprzedziły – jak zapewniają przedstawiciele firmy – długie analizy ekspertów Ceramiki Paradyż, których celem było zapewnienie uczestnikom maksymalnie dopasowanej do ich potrzeb eksperckiej wiedzy, zarówno w wymiarze branżowym, jak i w zakresie inspiracji wykraczających poza obszar ceramiki.
Akademia Paradyż 2018 – kim byli eksperci?
Organizatorzy zadbali, by przekazywana gościom wiedza poruszała temat najnowszych badań dotyczących preferencji zakupowych Polaków. Skonfrontowano je z aktualną sytuacją w salonach łazienkowych. Eksperci mieli dostarczyć dawkę wiedzy i cennych wskazówek m.in. w zakresie skutecznej sprzedaży przez budowanie wartości, customer experience, segmentacji rynku, czy ekspozycji produktów.
O odpowiedni poziom merytoryczny zadbali wyjątkowi prelegenci. Wśród których znalazł się Marcelin Matusiak, przedstawiciel GfK Polonia, ekspert ds. badań konsumenckich. Był także Roman Szymczak – trener sprzedaży i ekspert trade marketingu. Swój wykład miał też Wojciech Herra – jeden z najbardziej inspirujących mówców w Polsce, badacz zajmujący się psychologią mistrzostwa.
Inspiracje od Kajetana Kajetanowicza
Przez cały czas trwania konferencji uczestnicy mieli możliwość zadawania pytań prelegentom dzięki specjalnie przygotowanej na to wydarzenie aplikacji mobilnej. Pomiędzy wykładami okazję do swobodnej wymiany swoich myśli, poglądów i spostrzeżeń. Gościem specjalnym Akademii był Kajetan Kajetanowicz, polski kierowca rajdowy, trzykrotny rajdowy mistrz Europy, czterokrotny rajdowy mistrz Polski i trzykrotny zwycięzca Rajdu Polski. Podczas spotkania opowiedział o tym, jak ważny jest dobrze funkcjonujący zespół. Podkreślał, że zarówno w sporcie, jak i w biznesie jest to kluczowe.
Część oficjalną konferencji zwieńczyła uroczysta kolacja.
– Świat dookoła nas dynamicznie się zmienia i dotyka to także branży ceramicznej, dlatego warunkiem sukcesu firmy na rynku nie jest już tylko doskonały produkt. Jedną z naszych odpowiedzi na nowe wyzwania i dostarczanie autentycznych wartości naszym Klientom jest Akademia Paradyż. Jej pierwsza edycja już za nami i jesteśmy bardzo zadowoleni z jej rezultatów. Świadczy o tym zarówno samo zainteresowanie wydarzeniem, ale przede wszystkim pozytywne opinie uczestników konferencji, odnoszące się do wysokiego poziomu merytorycznego i organizacji, które tylko utwierdziły nas w przekonaniu, że tego rodzaju event jest potrzebny naszej branży. Jesteśmy dumni, że to właśnie nasza firma była jego inicjatorem – mówi Karolina Wesołowska, dyrektor marketingu Ceramiki Paradyż.
Wydarzenie w Łodzi było pierwszym z cyklu branżowych spotkań edukacyjno-inspiracyjnych. W związku z pozytywnym odzewem ze strony uczestników, możemy spodziewać się jego kontynuacji w przyszłości.