Jak tworzyć content w branży, w której wszystko zostało już powiedziane, pokazane i nagrane? 10 praktycznych metod dla uczestników konferencji Marketing w branży łazienkowej przedstawi Dariusz Borowski (Partner at Business Edge).
Prowadzimy marketing w ciekawych czasach – uważa Dariusz Borowski. Social selling, content marketing, biznesowe media społecznościowe otwierają nowe możliwości dla firm b2b. Marketing przestaje być kosztem, potrafi mierzalnie wesprzeć sprzedaż. Niezbędnym składnikiem do wykorzystania nowych szans jest wysokiej jakości treść. Posty, artykuły, video, case study, e-booki są wysokooktanowym paliwem napędzającym maszynę marketingu b2b.
Wygrywająca strategia wydaje się być prosta: być źródłem wiedzy numer jeden w swojej branży. Łatwo założyć, że prowadzimy ciekawego bloga, podbijamy YouTube i budujemy relacje na LinkedIn. W rzeczywistości głównym wyzwaniem staje się tworzenie unikalnej i angażującej treści. I to nie raz, ale co najmniej raz w miesiącu – dodaje ekspert.
W trakcie wykładu przedstawi metody z przykładami. Dzięki nim dowiecie się jak sprawnie tworzyć inspirujące treści w naszej branży, jaki z 31 formatów zastosować, gdzie szukać tematów, jak uniezależnić się od agencji marketingowych, a kiedy sięgnąć po ich usługi. To będzie 30 minut praktycznej wiedzy do natychmiastowego zastosowania.
Dariusz Borowski wystąpi na konferencji „Marketing w branży łazienkowej”
Wydarzenie odbędzie się już 17 października w Hotelu Ossa w Rawie Mazowieckiej. Nas również tam nie zabraknie. Po raz kolejny w ramach konferencji będzie można posłuchać wystąpienia Arka Kaczanowskiego. A wszystko rozpocznie się od porannej kawy – zobaczcie pełny program wydarzenia.
Wszystkich zainteresowanych konferencją zachęcamy do kontaktu z jej organizatorem – Robertem Sieńką(r.sienko@bk.home.pl, tel. 608651588), który udzieli informacji nt. warunków uczestnictwa w spotkaniu.