Targi Cersaie są niepowtarzalną okazją do zaprezentowania nowości produktowych, zapoznania się z różnorodnymi spojrzeniami na trendy, design czy wzornictwo. W Bolonii Cerrad pokazał nowe produkty, w tym wielkoformatowe płyty Ultime.
Niezliczona ilość wystawców, inspirujące nowości produktowe, wzornictwo z najwyższej półki, a do tego kreatywna i twórcza atmosfera – to kwintesencja wrześniowych targów Cersaie. Podczas tak ważnego wydarzenia nie mogło zabraknąć firmy Cerrad.
– Tegoroczna wizyta we Włoszech jest dla nas szczególnie ważna – mówi Tomasz Glegoła, Dyrektor ds. Marketingu. – Targi Cersaie były dla nas zwieńczeniem kluczowych działań. Od otwarcia jednej z najnowocześniejszych fabryk na świecie, aż po wprowadzenie na rynek rewolucyjnego formatu płyt gresowych, brandowanych nową marką Ultime. Dla naszych gości przygotowaliśmy również premierowe prezentacje produktów – szeroką gamę rozwiązań inspirowanych pięknem otaczającego nas świata – dodaje.
Zaproszenie do świata designu
Przestrzeń, nowoczesność, przejrzystość. Tak w trzech słowach można opisać stoisko Cerrad o powierzchni 160m2. Producent zaprezentował na nim zarówno swoje flagowe produkty. Wśród nich znalazły się płyty Ultime w wykończeniu matowym oraz polerowanym, płytki tarasowe, jak i wiele nowości.
Cerrad postawił na minimalizm i kreatywność. Zaprosił gości do zaaranżowanej kuchni, salonu i łazienki. Stanowiło to doskonały sposób ekspozycji produktów w kontekście poszczególnych wnętrz.
– Ogromne wrażenie zrobiła również nasza kompozycja strefy wokół domu. Posłużyła nam do niebanalnej prezentacji płyt tarasowych z kolekcji 2.0 – zauważa Tomasz Glegoła, Dyrektor ds. Marketingu.
Ten swoisty showroom nie tylko czytelnie pokazywał niezwykłe możliwości rozwiązań Cerrad. Stanowił również kreatywną przestrzeń – idealną do inspirujących rozmów. W tej twórczej atmosferze, przedstawiciele firmy chętnie odpowiadali na pytania dotyczące procesu produkcyjnego i projektowego.
Ultime i inne nowości
Producent postawił na wielkie formaty, kolekcje inspirowane naturą oraz płyty tarasowe, które stanowią dopełnienie rozwiązań dedykowanych wnętrzom.
Wielkoformatowy gres, nawiązujący stylistyką do eleganckiego marmuru i surowego betonu, został zaprezentowany na Cersaie w zupełnie nowych wymiarach. Rozszerzenie oferty o szeroki wachlarz multiformatów, a tym samym możliwość łączenia wielu wymiarów płyt Ultime, otwiera przed architektem i klientem ostatecznym zupełnie nowe możliwości projektowe.
Wśród propozycji czerpiących z natury nie zabrakło kolekcji inspirowanych pięknem kamienia i ciepłem naturalnego drewna. Ale to nie wszystko.
– Specjalnie na Targi przygotowaliśmy wiele nowości, które jeszcze nie miały swojej premiery rynkowej – mówi Tomasz Glegoła. – Z dumą zaprezentowaliśmy kolekcję długich desek Neiba w niespotykanym dotąd formacie 20x240cm, nowy wymiar płytek Acero – 20x240cm oraz płytki gresowe w stylistyce marmuru – kolekcje Thamal, Boca, Vasco i Mandi w formacie 60×120 cm. Do naszych propozycji tarasowych dołączyły zaś płyty Mattina 2.0 w rozmiarach 20x120cm oraz 40x120cm, a także inspirowana kamieniem naturalnym kolekcja Belgica 2.0 w formacie 60x60cm oraz 80x80cm. Dodatkowo, wsłuchując się w potrzeby projektantów i klientów, wprowadziliśmy do oferty płytki Tassero oraz Mattina w zupełnie nowej klasie antypoślizgowości R11 – podkreśla ekspert Cerrad.
Z uwagi na swój międzynarodowy charakter, Cersaie to impreza o niepowtarzalnym wydźwięku biznesowym. To, co i w jaki sposób jest tu prezentowane, wskazuje kierunki rozwoju całej branży i determinuje jej działania w nadchodzącym sezonie. – Z całą pewnością jesteśmy na niego gotowi – mówi Tomasz Glegoła.
Zobacz też: Cerrad na Cersaie 2018 pokaże megaformaty