Znamy kolejnego prelegenta konferencji marketingowej organizowanej przez Roberta Sieńko. Jest nim Anna Kowalska, która opowie o tym, jak dziś decyzje zakupowe podejmują kobiety.
Anna Kowalska w marketingu dla branży wyposażenia wnętrz osiągnęła już pełnoletność. Współtworzy bloga remontowo-kobiecego www.lejdiinderemont.pl oraz odpowiada za kreację marek Laveo i Kuchinox. Wcześniej przez kilkanaście lat budowała wizerunek marki Deante.
Podczas konferencji „Marketing w branży łazienkowej” zwracać będzie uwagę na fakt, że coraz więcej decyzji zakupowych – jeśli chodzi o armaturę kuchenną i wyposażenie łazienki – podejmuje nie mężczyzna, a kobieta. Jak więc komunikować te produkty z myślą o kobietach? Jakie są różnice w komunikacji do mężczyzny i kobiety? Które produkty wybierają obecnie kobiety, a które mężczyźni? Jakie kanały komunikacji wybierać mając kobietę w grupie docelowej?
O tym wszystkim będzie można posłuchać już 17 października w Hotelu Ossa w Rawie Mazowieckiej. Gośćmi tegorocznej konferencji „Marketing w branży łazienkowej” będą m.in. Rahim Blak, specjalista rozwoju biznesu w social mediach oraz Łukasz Kosuniak, manager marketingu B2B.