Podczas Forum Łazienka.PRO, na targach Instalacje 2018 zadebiutowało nasze nowe wydawnictwo – papierowy magazyn „Design/Biznes Łazienki”. Podobnie jak na portalu piszemy w nim o trendach, technologiach, ludziach i ciekawych zjawiskach. Przyglądamy się jednak światowi designu w jeszcze większym zbliżeniu i bez pośpiechu. Wybierzcie się z nami w tę podróż.
Papierowy magazyn Design/Biznes, również podobnie jak portal, powstał przede wszystkim dzięki naszej pasji. Pomogło również oczywiście wieloletnie redakcyjne i dziennikarskie doświadczenie zgranego zespołu Design/Biznes, który tworzą Marta Borowska, Anna Raducha-Romanowicz, Ewa Szczygielska, Arek Kaczanowski i Piotr Sawczuk.
Ale nie byłoby papierowego wydania bez wsparcia ekspertów branży. Pierwszymi Partnerami, którzy nam zaufali i wsparli powstanie debiutanckiego numeru, były takie marki jak BioBidet, Radaway, Roca, Marmorin, Viega oraz Międzynarodowe Targi Poznańskie. Serdecznie dziękujemy!
O tym, jak wygląda nasze czasopismo przekonali się pierwsi uczestnicy Forum Łazienka.PRO w Poznaniu. To tam 23 kwietnia pokazaliśmy pierwsze numery magazynu. Pozostała część nakładu trafi do wybranych biur projektowych w Polsce.
A co w środku „Design/Biznes Łazienki”?
Chcielibyśmy, żeby pismo „Design/Biznes Łazienki” dostarczało Wam inspiracji związanych bezpośrednio z designem. Ale też korci nas czasem, żeby wyjrzeć nieco poza ten świat. Przyglądamy się nowym technologiom czy strategiom przydatnym w pracy – architekta i nie tylko. Dowiadujemy się czegoś ciekawego o innych kulturach czy po prostu próbujemy się rozerwać czytając np. o łazienkowych perypetiach celebrytów.
Dlatego też w numerze znajdziecie m.in.:
- rozmowę z Karimem Rashidem – w której mówi on m.in. o tym, dlaczego nie warto patrzeć w przeszłość,
- wywiad z Filipem Gałuszką, który prowadzi studio projektowe w Chinach i opowiada o tym, jak rodzinny biznes rozrósł się na dwa kontynenty,
- tekst o roli ekspozycji w salonie łazienkowym, takiej dedykowanej jednemu producentowi,
- materiał traktujący o tym, jak producenci łazienkowego wyposażenia współpracują z artystami,
- podróżniczy felieton Marka Kamińskiego,
- a także relacje i trendy z międzynarodowych targów, inspirujące projekty, ciekawostki.
Pierwszy numer naszego pisma jest już na rynku. Jako pierwsi otrzymali je uczestnicy Forum #LazienkaPRO podczas Targów Instalacje w #Poznań. pic.twitter.com/M1Zidj1YPY
— Design/Biznes (@designbiznes) 23 kwietnia 2018
Czekamy na opinie
Jesteśmy otwarci na Wasze opinie i sugestie dotyczące zawartości magazynu. Wręcz bardzo o nie prosimy! Zachęcamy też architektów do przesyłania nam swoich projektów. Pokażemy je na portalu, a najciekawsze mają szansę na publikację w papierowym magazynie. Najprościej dotrzeć do nas poprzez adres redakcja@designbiznes.pl.
Życzymy miłej lektury!