Wielkimi krokami zbliżają się targi iSaloni 2018. W tym roku w Mediolanie pokażą się również marki łazienkowe – jako że po raz siódmy w historii tych targów organizowana jest wystawa Salone del Bagno. Będzie można zobaczyć m.in. nowości Axor i Hansgrohe. Zgodnie z zapowiedziami mają być przełomowe.
W kwietniu rozpoczyna się Salone del Mobile 2018 – najważniejsze światowe targi mebli i wzornictwa. Międzynarodowy przemysł meblarski, kuchenny i łazienkowy zbierze się w Mediolanie w dniach 17-22 kwietnia.
W bieżącym roku, po raz siódmy targom towarzyszy wystawa meblowa Salone del Bagno. Firmy łazienkowe wystawią się, jak zazwyczaj w pawilonie 22-24. Na powierzchni ponad 20 tys. metrów kwadratowych pokaże się 228 producentów wyposażenia łazienek.
Wśród wystawców nie zabraknie Grupy Hansgrohe – właściciela marek Axor i Hansgrohe – która zapowiada, że pokaże przełomowe innowacje do łazienek i kuchni.
Jakie będą nowości Axor i Hansgrohe?
– Dzięki naszym silnym markom Axor i Hansgrohe konsekwentnie i niezmiennie wyrobiliśmy sobie markę lidera w dziedzinie innowacji, jakości i wzornictwa – mówi Thorsten Klapproth, prezes zarządu Hansgrohe Group.
– Od dziesięcioleci dobre wzornictwo jest naszym priorytetem, a jedną z naszych mantr “piękno jako punkt honoru”. Ale wykraczamy poza estetykę i myślimy o wodzie w łazience i kuchni w zupełnie nowych wymiarach, dodając jej wartość funkcjonalną, tworząc emocjonalne wrażenia wodne. Jest to głęboko zakorzenione w DNA naszej firmy. Dlatego w tym roku po raz kolejny na Salone del Mobile zaprezentujemy wysokiej jakości, funkcjonalne wzornictwo. Nie dotyczy to wyłącznie naszych nowych produktów – atrakcją dla naszych gości z pewnością będzie również stoisko Hansgrohe Group – obiecuje Klapproth.
Marka Axor oferująca luksusową armaturę do łazienek i kuchni obchodzi w tym roku 25-lecie swojego istnienia. Z tej okazji na międzynarodowej scenie projektowej w Mediolanie zaprezentuje m.in. nową kolekcję AXOR M.E (My Edition) powstałą we współpracy ze studiem projektowym Phoenix. Kolekcja ma być wyrazem osobowości, samorealizacji i indywidualnej kreatywności.
Natomiast marka Hansgrohe zaprezentuje m.in. nową serię głowic prysznicowych, która właśnie w Mediolanie będzie miała swoją światową premierę, a także nowy materiał wykorzystany do wykonania zlewozmywaków.
Zobacz także: Jaka będzie łazienka na iSaloni 2018? Przekonamy się już w kwietniu