Bycie liderem wśród salonów łazienkowych to nie tylko kwestia wyników finansowych. To także odpowiednie podejście do obsługi klientów oraz standardy ekspozycji – mówi Marcelin Matusiak, Strategic Insight Manager w GfK Polonia. A z ekspozycjami w czołowych polskich salonach nie zawsze jest idealnie. Markety DIY odrabiają lekcję, ale salony pozostają w tyle. Dlaczego? O tym 23 kwietnia Marcelin Matusiak na Forum ŁAZIENKA.PRO w Poznaniu opowie zaproszony gościom. Zarezerwuj już dziś wejściówkę.
Marcelin Matusiak ukończył Zarządzanie i Marketing na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu. Całe życie zawodowe zajmuje się badaniem i analizą rynków remontowo-budowlanych oraz przemysłowych. Z branżą łazienkową związany jest od lat. Wielokrotnie mieliśmy okazję spotykać się z ekspertem np. podczas konferencji Marketing w branży łazienkowej.
Marcelin Matusiak na Forum ŁAZIENKA.PRO
Forum ŁAZIENKA.PRO to miejsce spotkań profesjonalistów. Zaprosiliśmy przedstawicieli czołowych producentów, właścicieli salonów łazienkowych, projektantów oraz wykonawców na spotkanie podczas Targów Instalacje, by porozmawiać o wyzwaniach jakie stoją przed liderami rynku. Forum ŁAZIENKA.PRO to najważniejsze spotkanie biznesowe tego typu w Polsce – nie tylko ze względu na konferencję, ale też targi, które zgromadzą najważniejszych graczy rynkowych.
Marcelin Matusiak na Forum Łazienka.PRO opowie o tym, jak budować pozycję lidera wśród salonów łazienkowych. Jak podkreśla – dziś o tym, kto jest głównym graczem na rynku, nie decydują tylko wyniki finansowe, ale też standardy pracy. A te w wielu, nawet czołowych salonach, wymagają poprawy. Uszkodzone ekspozycje, kiepska organizacja przestrzeni, niezainteresowana klientem obsługa – to tylko kilka z listy przewin. Ale są też dobre praktyki i o nich usłyszymy podczas prezentacji. Dowiecie się także czego salony łazienkowe mogą nauczyć się od marketów DIY. Zapraszamy na Forum ŁAZIENKA.PRO.
WAŻNE Rejestracja na Forum Łazienka.PRO już działa. Zapisz się, by otrzymać bezpłatną wejściówkę na Targi Instalacje oraz Forum.
Nasz ekspert doradza klientom w zakresie strategicznego wykorzystywania wiedzy płynącej z badań do rozwiązywania problemów biznesowych. Poszukuje insight’ów strategicznych dla rozwoju marek, produktów i kanałów dystrybucji. Z sukcesem projektuje i wdraża dedykowane rozwiązania badawcze i analityczne dla konkretnych wyzwań biznesowych. Jestem też szkoleniowcem i prelegentem licznych konferencji branżowych. Będziecie mogli spotkać się z nim i porozmawiać bezpośrednio w Poznaniu.
Zobacz komentarz wideo powyżej albo tutaj.