Magazyn nowoczesnego instalatora – pod takim hasłem ukazuje się nowe czasopismo branżowe. Właśnie ukazał się pierwszy numer magazynu „Wszystko Działa!”. Publikacja to efekt współpracy Polskiego Związku Pracodawców Hurtowni Branży Grzewczej, Sanitarnej, Instalacyjnej, Klimatyzacji i Wentylacji ZHI oraz Międzynarodowych Targów Poznańskich.
– Praktyczny wymiar magazynu, jego poradnikowy charakter, a dodatkowo lżejsze merytorycznie teksty na temat pasji i hobby to kompozycja, która z dużym prawdopodobieństwem trafi do instalatorów świadomie rozwijających swój warsztat, kompetencje biznesowe i zainteresowania – przekonuje Ilona Rosiak-Łukaszewicz, Redaktor naczelna „Wszystko działa!”.
Łazienki w magazynie
W pierwszym numerze pojawiły się także tematy związane z branżą łazienek. Wśród rozbudowanych zapowiedzi wydarzeń targów Instalacje 2018 jest także szeroka informacja o wydarzeniu Łazienka.PRO.
– To cykl spotkań dedykowany profesjonalistom z branży łazienkowej: architektom, projektantom instalacji, producentom, wykonawcom oraz właścicielom firm handlowych. Każdy dzień dedykowany jest wybranej grupie zawodowej. Wykłady, prezentacje i dyskusje panelowe będą zaaranżowane w taki sposób, by w krótkim czasie dostarczyć uczestnikom przydatną wiedzę i zwiększyć ich umiejętności. W projekt zaangażowały się już takie firmy, jak: Ferro, KFA, Purmo, Kermi, Zehnder oraz Instal-Projekt – zdradza Konrad Fleśman, dyrektor Targów Instalacje.
Wśród technicznych tematów jest m.in. poruszane zagadnienie pomporozdrabniaczy, który omawiają Marcin Wojciechowski z SFA i Andrzej Zarębski z firmy Grundfos.
Na okładce pierwszego numeru jest z kolei Krzysztofa Ciemięga, dyrektor generalny działu Bosch Termotechnika, z którym wywiad znalazł się w czasopiśmie.
Czasopismo ma być dla ZHI oraz Targów Instalacje kolejną drogą docierania do odbiorców. Wśród czytelników będą indywidualni instalatorzy, właściciele firm, inwestorzy oraz otoczenie biznesu i świat nauki.
Magazyn Wszystko Działa! jest dystrybuowany na terenie 700 hurtowni
W tym gronie są firmy takie jak BIMs, Grupie ABG, Grudnik, Grupie SBS, Hydrosolar, HTI, Instal Konsorcjum, Onninen, G4, Sanpol oraz Tadmar.
Czasopismo w wersji elektronicznej można przeczytać na stronie targów Instalacje.
1 komentarz
Interesujący artykuł tylko czy nie na zamówienie ?
Współpracuję z BUDERUSEM 18lat zanam jego pozycję na rynku a tu PAN KRZYSZTOF raz tylko się zająknął się o buderusie .Czyżby w pozostałych markach było tak żle że musi je wspierać sam DYREKTOR GENERALNY BOSCH TERMOTECHNIKA .W BOSCHU są przecież trzy marki BUDERUS JUNKERS I TA NOWA – BOSCH- czyżby BUDERUS był z gorszego sortu.
Comments are closed.