Marazzi – wiodąca włoska marka płytek ceramicznych otworzyła swój pierwszy w naszym kraju firmowy showroom. Mieści się na warszawskiej Ochocie.
Marazzi to marka oferująca płytki ceramiczne, założona w 1935 roku a od 2013 roku należąca do amerykańskiej Grupy Mohawk. To ta firma w tym roku stała się właścicielem polskiego Polcoloritu.
Na rynku międzynarodowym Marazzi ma bardzo silną pozycję i wszystko wskazuje na to, że zapewne jeszcze ją wzmocni pod skrzydłami Mohawk. Amerykanie ostatnio wyraźnie inwestują w rozwój marki w Europie i stawiają na umacnianie jej pozycji w międzynarodowej społeczności architektów i projektantów – m.in. poprzez otwarcia salonów w głównych stolicach europejskich.
Showroom Marazzi w Warszawie – pierwszy w naszym kraju
W 2017 roku zostały otwarte showroomy tej włoskiej marki w tak prestiżowych lokalizacjach jak Londyn (maj) czy Paryż (wrzesień). Przyszedł czas również na Warszawę.
Pierwszy polski showroom mieści się na warszawskiej Ochocie, w nowym kompleksie budynków Eurocentrum. W tej lokalizacji znajduje się już m.in. showroom innej włoskiej marki – Laminam.
Na uroczystości otwarcia w warszawskiego showroomu pojawiło się prawie 200 gości. W tym gronie byli klienci i architekci.
– Rynek płytek ceramicznych w Polsce rozwija się, a popyt jest coraz bardziej zorientowany na produkty o wysokiej jakości – mówił Mauro Vandini, przedstawiciel marki Marazzi.
– Mamy ugruntowaną pozycję w tym kraju, ponieważ od dłuższego czasu współpracujemy ze wszystkimi wiodącymi detalistami. Celem tej nowej przestrzeni jest konsolidacja pozycji Marazzi jako marki wzorcowej, zarówno dla naszych klientów, jak i dla społeczności architektów – kontynuował.
fot. Marazzi