Rebranding Armatury Kraków staje się faktem. Z okazji 95-lecia marki poszerzono asortyment i opracowano nowe logo. Jubileusz jest dobrą okazją do odświeżenia wizerunku jak też podkreślenia tradycji. Firma będzie używała logo, które nawiązuje do dawnego logotypu Krakowskiej Fabryki Armatur.
Jak będzie wyglądać nowe logo? Możecie zobaczyć na filmie poniżej.
– Od założenia w 1922 roku Armatura Kraków nieprzerwanie zajmowała się odlewnictwem metali kolorowych. Od niemal dwóch dekad na naszych produktach widniały trzy litery, stanowiące skrót od pełnej nazwy zakładu „Krakowska Fabryka Armatur”. Nowy logotyp nawiązuje do kojarzonego z naszą marką znaku graficznego, nadając mu jednocześnie futurystycznej lekkości. Symbol nie pozostawia wątpliwości, że choć tradycja stanowi ważny element tożsamości marki, firma zdecydowanie patrzy w przyszłość. Wyrazem tej tendencji są także nowości produktowe, których premiera zbiega się z jubileuszem 95-lecia – czytamy na stronie firmy.
Futurystyczna lekkość w nowym znaku graficznym marki prezentuje się następująco:
Rebranding Armatury Kraków – to nie tylko nowe logo
W parze z unowocześnieniem logo idzie poszerzenie asortymentu o nową ceramikę i armaturę sanitarną, w której wzornictwo było jednym z kluczowych elementów.
Z okazji jubileuszu firma zorganizowała 4 grudnia tego roku konferencję „Tradycja, nowoczesność i design” w Bydgoskim Centrum Targowo-Wystawienniczym. Zaprezentowane zostały nowe rozwiązania z grup produktowych takich jak: baterie, ceramika sanitarna oraz ogrzewanie.
Źródło: Grupa Armatura