Siedem kolekcji wprowadza Ceramika Paradyż z myślą o salonach łazienek. To serie płytek ceramicznych pod nazwą Special Edition, które są dedykowane tylko temu kanałowi sprzedaży. Będzie można je nabyć w wybranych salonach łazienkowych na terenie całego kraju.
Specjalne kolekcje Ceramiki Paradyż to TEL AWIV, STONE CITY, LINUM STONE, CHEVRON WHITE i NORWAY SKY. Nowe propozycje o ma wyróżniać wzornictwo oraz nieobecny do tej pory w ofercie producenta format 29,8 x 89,8 cm. Dedykowaną serię produktów Ceramiki Paradyż zamykają heksagonalne kolekcje ESAGON w formacie 19,8 x 17,1 oraz HEXX UNIVERSUM w formacie 26 x 26 cm, która jako jedyna będzie dostępna w szerokiej dystrybucji.
Inspirowane naturą STONE CITY, LINUM STONE oraz NORWAY SKY nawiązują do faktur, wzorów oraz zjawisk występujących w przyrodzie. Kolekcję CHEVRON WHITE cechują subtelność i lekkość, wpisujące się w koncepcję eleganckiego wnętrza, TEL AWIV natomiast nawiązuje do zdobień fasad bliskowschodnich arabskich zabytków. Kolorystyka kolekcji HEXX UNIVERSUM zainspirowana została naturalnym piaskowcem i stanowi propozycję do wykorzystania zarówno we wnętrzach, jak i na zewnątrz. ESAGON to mix różnorodnych wzorów, od pudrowych odcieni, przez wzory nawiązujące do płótna, aż do struktury cementu, które dają nieograniczony potencjał aranżacyjny.
Specjalne kolekcje Ceramiki Paradyż odpowiedzią na apele salonów?
Płytki z serii Special Edition dostępne będą w salonach największych miast Polski, m.in. w Warszawie, Białystoku, Bydgoszczy, Łodzi, Krakowie, Rzeszowie, Szczecinie, Lublinie, Wrocławiu. Szczegółowa lista punktów sprzedaży, w których można nabyć nowe kolekcje, dostępna jest na stronie producenta.
Przy wybranych kolekcjach zazwyczaj pojawia się ok. 40 salonów w całej Polsce – zazwyczaj są to maksymalnie dwa punkty w danym mieście. Ten ruch producenta wydaje się być odpowiedzią na oczekiwania salonów zaniepokojonych niejasną polityką producentów płytek wobec sprzedaży internetowej. Około dwóch lat temu grupa mniejszych salonów zrzeszona w Polskim Stowarzyszeniu Salonów Wyposażenia Wnętrz wystąpiła z apelem o uporządkowanie rynku płytek w Polsce. Wśród najczęściej występujących propozycji padało tworzenie kolekcji dostępnych tylko w salonach. Czy ten ruch Ceramiki Paradyż usatysfakcjonuje właścicieli salonów?
1 komentarz
Dość długo Paradyż myślał. Dzisiaj każdy szanujący się punkt zlikwidował lub mocno ograniczył ich ofertę. Zasłużyli sobie na to co mają , czyli mniejszy udział w rynku. Dzisiaj tylko marka własna przynosi korzyści.