Przypomnijmy – w czerwcu ruszyła nowa kampania marketingowa Ceramiki Paradyż – #wSyluParadyż. Jej twarzą została Dorota Szelągowska. Kampania ma formę konkursu, w którym główną nagrodą jest metamorfoza łazienki. Właśnie ogłoszono zwycięzców drugiego etapu.
Tym razem jury, na czele z Anną Skurą z bloga What Anna Wears, z pośród kilkuset filmów i zdjęć wybrało zwycięzców – Gabrielę i Przemka Wolińskich.
– Gabi i Przemek ujęli nas energetyczną, niezwykle kreatywną historią opowiedzianą w kilkunastosekundowym filmie. To bardzo zgrany i wesoły duet. Jedyne czego im brakowało, to nowej łazienki – zaprojektowanej i wykończonej na najwyższym poziomie – mówi Karolina Wesołowska, dyrektor marketingu Ceramiki Paradyż. – Dzięki wygranej w konkursie #wStyluParadyż spełnią kolejne ze swych wspólnych marzeń.
A jak wyglądał zwycięski film? Zobaczcie:
Laureaci otrzymali płytki marki Paradyż, projekt łazienki oraz 10 000 zł na jej remont. W ramach wyróżnienia odwiedzili również salon firmowy producenta, gdzie wraz z ambasadorką edycji Anną Skurą oraz Eweliną Goździk, projektantką Ceramiki Paradyż opracowali wymarzony projekt swojej łazienki.
– Bardzo się cieszę, że moje podróże zainspirowały markę Paradyż do podjęcia współpracy ze mną. Jestem szczęśliwa, że moi czytelnicy mieli okazję do wzięcia udziału w tak ciekawym konkursie, a ja mogłam pomóc w tworzeniu łazienki zwycięzców mojej edycji. Projektowanie łazienki to nie tylko zabawa, ale też pracochłonna i kreatywna praca. Bardzo dziękuję za zaproszenie do kampanii #wStyluParadyż – mówi Anna Skura.
Kampania #wStyluParadyż potrwa do 31 sierpnia. Finał z udziałem Doroty Szelągowskiej zaplanowano na przełom sierpnia i września br.
fot. Ceramika Paradyż