FreshMail.pl
Wszystkie deski Piotra Żyły

„Wszystkie deski Piotra Żyły” – to hasło, pod którym firma Sanpol 10 czerwca zorganizowała event promujący deski myjące. W salonie Sanpolu w Bielanach Wrocławskich można było spotkać się  z sympatycznym skoczkiem narciarskim, bardzo lubianym przez kibiców.

Zimą tego roku, a dokładnie 9 lutego 2017 roku Piotr Żyła zamieścił na swoim FanPage’u na profilu społecznościowym wpis, który zwrócił uwagę kibiców i… branży łazienkowej. Skoczek w ciepłych słowach wypowiadał się w kwestii toalet myjących, „kosmicznych” sedesów, z których miał sposobność korzystać podczas zawodów w Japonii.


Już następnego dnia z managerem skoczka skontaktował się Jacek Frątczak, zastępca dyrektora salonu firmy Sanpol w Zielonej Górze. Frątczak, w przeszłości menedżer żużlowego Falubazu Zielona Góra, od jakiegoś czasu planował nawiązać współpracę z najbardziej lubianym w Polsce skoczkiem. Chciał zaangażować go w akcję promocyjną. Wspomniany wyżej wpis był doskonałym ku temu pretekstem.

Nietypowy upominek

I tak Piotrowi Żyle podarowana została deska myjąca z linii SensoWash Starck wraz z miską w.c. z serii DuraStyle. Fundatorem urządzenia była firma Duravit, która również zainstalowała go w toalecie skoczka. A Piotr Żyła pokazał ten nietypowy prezent na wspomnianym portalu społecznościowym.

Piotr Żyła z prezentem od Sanpolu i Duravitu
Piotr Żyła z prezentem od Sanpolu i Duravitu

Pomysł okazał się strzałem w dziesiątkę. O podarunku dla Piotra Żyły mówiły i pisały ogólnopolskie media, głośno o nim było również w mediach społecznościowych.

Spotkanie ze skoczkiem

Spotkanie pod hasłem  „Wszystkie deski Piotra Żyły” miało miejsce 10 czerwca w salonie firmy Sanpol w Bielanach Wrocławskich. Gościem specjalnym wydarzenia był oczywiście sam Piotr Żyła, który spotkał się z dziennikarzami i fanami – odpowiadał na ich pytania, rozdawał autografy, pozował do pamiątkowych zdjęć.

Organizatorzy zadbali również o inne atrakcje – można było wziąć udział w quizach wiedzy i otrzymać drobne gadżety upominkowe. No i oczywiście obejrzeć odświeżony niedawno salon firmy Sanpol, a także przyjrzeć się z bliska znajdującym się tu na ekspozycji toaletom i deskom myjącym.

Sanpol zapowiada, że zapewne to nie koniec współpracy firmy z sympatycznym skoczkiem. A jeżeli będzie kontynuowana – bez wątpienia o niej usłyszymy i napiszemy.

Zapraszamy do obejrzenia fotorelacji ze spotkania z firmą Sanpol i Piotrem Żyłą.

 

1 komentarz

  1. Ciekawa akcja, pół, żartem pół serio. Po takim nagłośnieniu wzrasta w Polsce świadomość na takie gadżety. Przyznam się, że parę lat temu byłam na wycieczce w Niemczech. Spotkałam się tam z toaletą myjącą na stacji benzynowej. Dla mnie to był szok, nie wiedziałam jak się obchodzić z czymś takim. Drugi raz spotkałam się z nimi u koleżanki. Ona ma niepełnosprawnego syna, więc zamontowała sobie biobidet. Powiedziałam do niej, że ma kibelek jak Żyła. Artur ma duże poczucie humoru i powiedział, że zaczął trenować skoki narciarskie. Duży plus za to, że “maskotką” kampanii jest lubiany sportowiec, bo to bardzo ociepla wizerunek.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*
*

Zapisz się do naszego newslettera!

Co tydzień wyślemy Ci zestaw najciekawszych tekstów oraz... czasami pewien bonus. Tylko dla subskrynentów.

Tak, chcę otrzymywać Wasz niesamowity newsletter! (I wiem, że w każdej chwili będę mógł się wypisać).

FreshMail.pl